Activitat 3

A l'iniciar la classe el mestre escriurà la paraula “cabal?” a la pissarra i demanarà que ordenadament vagi sortint qui vulgui a escriure: què creuen que és, com es mesura, per què és important saber el cabal d’un riu, amb quines mesures es dóna, etc.
Quan ja no surti ningú més, el professor amb les respostes que hi ha a la pissarra, corregirà l’incorrecte i dirà el que si és correcte. Donant raons i explicant per què està bé o no el que han dit els discents.
Després el professor dividirà la classe en 6 grups i els hi entregarà una fitxa a cada alumne i aniran a la sala d'informàtica. Allà, el grup 1 buscarà el cabal que el riu Onyar portava l'any 2000, el grup 2 l'any 2001 i així successivament fins l'any 2005. Ompliran la fitxa individualment. 
Cal recordar que només han d'escriure les idees principals i molt esquematitzades, ja que l'ànalisis més complert l'hauran de fer expressant-se oralment davant del grup i després davant de tota la classe. 


https://drive.google.com/file/d/0B3Q3rHPHUIoAbGc4ZVhSd0cySkE/view?usp=sharing

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada